پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120154
مرکز تعويض پلاک فارسان راه‌اندازي مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/10/20 09:51:26
نمایش : 1280
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي چهارمحال و بختياري از راه‌اندازي مرکز تعويض پلاک فارسان در آينده‌اي نزديک خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين پورقيصري افزود: با اشاره به مشکلات مردم شهرستان فارسان در زمينه تعويض پلاک خودروها اظهار کرد: عدم مراجعه متقاضي جامع‌الشرايط براي واگذاري مرکز تعويض پلاک خودروها سبب ايجاد مشکلاتي در زمينه تعويض پلاک خودرو براي مردم شهرستان فارسان شد.

وي افزود: در حال حاضر متقاضي مراجعه کرده و موافقت‌هاي لازم در اين زمينه انجام شده و اقدامات اوليه نيز به صورت کامل انجام گرفته است.

پورقيصري بيان داشت: متقاضي دريافت نمايندگي مرکز تعويض پلاک فارسان در حال حاضر در حال گذراندن دوره‌هاي آموزشي است تا بتواند با فراگيري صحيح آموزش‌هاي لازم خود را براي ارائه خدمت به مردم در شهرستان فارسان آماده کند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي چهارمحال و بختياري گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به احتمال فراوان تا يک ماه آينده مرکز تعويض پلاک شهرستان فارسان مجدداً راه‌اندازي مي‌شود.

وي تصريح کرد: پليس راهنمايي و رانندگي در تلاش است تا زمينه را براي ارائه خدماتي مناسب‌تر به مردم فراهم کند تا بتواند در اين زمينه رضايت‌مندي مردم را بيشتر از گذشته جلب کند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html